Som om det aldrig har hänt..

Dålig uppdatering

Kategori: Allmänt

Ja är ju några dagar sen jag skrev nu, har inte riktigt haft tid med att uppdatera. Har varit så mycket plugg osv, mycket i mitt huvud, jag är sån som måste ta en sak i taget annars får jag ingenting gjort. Men men...
Kanske ska ta och berätta lite om dagen ( om någon är intresserad, haha). Har varit i skolan idag som vanligt, har fan massa och göra, ska skriva en essay på engelskan. Plugga dem vanliga 10 sidorna i matteboken som vi måste göra varje vecka, plus att jag ska göra sammafattingen från kapitel 1 i matteboken innan jag börjar med dem andra 10 sidorna eftersom att det är kap 2. På det så ska jag också få mig tid att läsa boken som jag ska skriva en "book review" om på engelskan som ska vara inlämnad v.11. Men jag vet inte varför jag klagar jag tycker egenligen inte att det är jobbigt, svårt kanske att komma ifrån den vanliga " skooolan är så jooobbig" attityden. ;) eller?
Jag tror det iallafall. Det konstigaste av allt som jag verkligen inte trodde att jag någonsin skulle säga är att jag tycker att matte är det roligaste ämnet, för jag förstår det mest. Kan inte ens komma på varför jag inte gillade det förut eftersom att jag aldrig har haft svårt för matte.. hm?
-
Aja, see ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: