Som om det aldrig har hänt..

Tired of this motherfucking bullshit

Kategori: Allmänt

Jag blir bara så sjukt jävla arg, irriterad och jävligt ledsen på denna vikthets. Folk är så jävla missnöjda med sina kroppar hela tiden. Tjejer som tycker att dem är tjocka bara för att dem inte har storlek 34. Själv skulle jag vara överlycklig om jag hade storlek 42/44. Jag tycker man är som vackrast då.
Men någon i min storlek skulle aldrig tillåtas att tycka att man har en vacker kropp, då skulle man bara få höra att man är fet. JA, men fyfan jag vet ju det!! Jag är inte blind, men får jag inte tycka att jag är vacker för det?
Man får förhelvete nästan skämmas över sin existens. Be om ursäkt för att man finns.
Jag har så sjukt jävla dålig självbild, och det är inte lätt att börja älska sig själv när man får höra från alla olika håll att det är fel. " Det är inte friskt att vara så pass fet " Nej, tack jag vet. Men hur ska jag få kraften att göra någonting åt det om ni gör det så svårt för mig att älska mig själv? Varför kan inte alla bara ta och hålla käften och sluta uttrycka sina äckliga åsikter om andras kroppar.
Inte konstigt att majoriteten av alla människor är missnöjda med sig själv. Men tänk på den här , det finns någon där ute som skulle göra vad som helst för att få se ut, väga som du. JA, vet du vad. Det är sant.. Jag lovar. Någon finns det alltid.
En annan sak som stör mig ofantligt mycket är när ens vänner som är jätte mycket mindre i storlek än en själv sitter och klagar på att dem gått upp några fjuttiga kilo. Och så kanske man får höra något i den här stilen " Ja men du är ju fin som större, men jag skulle inte passa i det" om man skulle säga att man inte vill höra på det där.
För i helvete, om du tycker att du är fet och ful bara för att du gått upp 5 kg, vafan tycker du om mig då?
Visst, de kanske inte tänkte på det sättet. Men tänk då förfan, även om du pratar om dig själv så kanske det sårar din kompis.

Kommentarer

  • Amina säger:

    Håller med i hela mitt liv har jag kämpat mot mig själv och hatat mig själv och haft "idealet trådsmal" som bild för den lyckliga kvinnan och sett upp till personer såsom min syster som är sjukt smal naturligt och så klart vascker.. sedan får man höra ja men du passar som lite större Fuck that "!!!

    2012-01-12 | 20:21:47
    Bloggadress: http://aminah.blogg.se/
  • madde säger:

    förstår dig fullständigt.du får maila mig om du behöver.finns här.kramar

    2012-01-12 | 20:25:07

Kommentera inlägget här: