Som om det aldrig har hänt..

Trött tjej

Kategori: Allmänt

Nu äntligen sitter jag för att bara få ta det lite lugnt en stund innan jag bäddar ner mig i sängen brevid min älskling. Jag känner mig så duktig och jag är så stolt över mig själv.
Saker jag hunnit med idag :
  • Varit i skolan ;D
  • Köpt en anteckingsblock, ett ämnesblogg. Så praktiskt. Mycket skönare än att ha en massa kolligeblock som bara tar en massa plats i skolväskan. Lättare att hålla ordning på saker.
  • Pluggat ca 2-3 timmar, hann äta middag också.
  • Gett hunden mat och varit ute med henne en sista runda <3
Men fan alltså jag blir mer och mer övertygad om att jag verkligen valde rätt beslut om att börja skolan. Jag känner mig verkligen motiverad och jag tycker faktiskt det är kul! Haha, för några år sen så trodde jag aldrig att jag skulle tycka det. Jag var så trött och så jävla förbannad på skolan. Jag har egenligen aldrig gillat att göra läxor, nästan aldrig gjort de heller förutom i låg och mellanstadiet. Men jag gjorde alltid i sista sekund, typ på morgonen innan jag skulle iväg till skolan. En annan sak jag är så jävla stolt över är att jag inte har kommit försent heller, mer än en gång, då var det inte ens med flit. Ja, jag tror faktiskt att jag omedvetet alltid kom försent med flit.
Men men..
Ska väl gå och lägga mig snart.
Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: