Som om det aldrig har hänt..

friday

Kategori: Allmänt

Ja, då var det fredag. Glömde bort att jag hade sovmorgon så jag gick upp halv 8. Nu sitter jag här och dricker kaffe i min skööööööööna röda morgonrock. Som dessutom luktar gott fortfarande efter tvätten för en vecka sen. På söndag är det dags igen :)
Idag har jag Svenska och Samhällskunskap. Börjar 12.45 och slutar 16.30.. kul. På en fredag. Men jag bryr mig inte så mycket. Vet ni? På måndag har jag varit nykter&drogfri i 2 år och 5 månader, fan va häftigt. Tänker inte så mycket på det längre, räknar inte dagar och månader som förut. Men när tanken slår mig så blir jag så förbannat stolt över mig själv.
Att lägga ner droger och alkohol var det bästa jag någonsin kunde göra. Och jag växer varje dag i mig själv, speciellt nu när jag börjat skolan. Det ger mig självkänsla. Jag får träna på att vara social med andra människor. För som några kanske vet så har jag ju socialfobi. Men vet ni, det börjar bli bättre. På ett sätt så får jag nog lite styrka ifrån Linus, han hade ju socialfobi. Och det var den gemensamma grejen som gjorde att vi kom så bra överens. Men för min och för hans skull, så ska jag bevisa för mig själv att det går att bli av med socialfobin. För om jag lägger ihop min styrka att kämpa för att bli av med den och hans, så har jag ju dubbelstyrka.
Jag blir så ledsen att jag inte fick känna honom så länge. Jag vet att vi hade kunnat blivit bra vänner. Det är inte ofta man träffar en sån människa. Jag förstår varför Mico kallade dig sin bästa vän och bror. Ni hade verkligen en sån fin vänskap. ♥
*
*
Nu ska jag slänga i mig en kopp kaffe till, och sen ut på en långis med Sky♥
*
*

Här är en bild på Skytzo när hon var kanske 14-15veckor, åh hon var så himla liten.. mitt fina♥
Hon har blivit så himla stor nu, redan 1 år.. fina Sky ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: