Som om det aldrig har hänt..

Tisdag!

Kategori: Allmänt

Hello my yellow fellow! ;D
Idag vaknade jag av muskelkramp i ena vaden, hela muskeln drog i hop sig. Mico sa att det såg helt sjukt ut. Kan tänka mig att han blev rätt chockad när han satt helt lugnt vid datorn och jag vaknar upp och skriker rätt ut. Fan det gör så sjuukt jävla ont. Har fortfarande ont och lite svårt att gå nu. Usch jag hatar när det händer, har väl hänt 2-3 gånger innan.
-
-
Trött som vanligt, får väl lägga på en kopp kaffe till så kanske jag piggnar till. Ska klä på mig nu också och sminka mig :P Och sen ska jag iväg till skolan. Blir väl att plugga idag också när jag kommer hem, har väl kanske 100sidor att läsa i samhällskunsskap boken.
Skriver nog lite mer senare.
Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: