Som om det aldrig har hänt..

Nattliga tankar

Kategori: Allmänt

Nu har jag kollat på 2 filmer på raken med baby och hans bror.. Jag är så himla trött nu. Vill inte ens vara vaken såhär länge egenligen, men ja nu blev det bara så.
Fast iofs jag är ju trött hela dagarna, hela tiden. Jag är så trött på att vara trött. Kanske har något med mina järnvärden eller något, ska be min tarmläkare att kolla upp det. Och så har jag börjat få jätte ont i kroppen, mest ryggen. Ibland är det helt fördjävligt, vill inte ens röra mig då bara ligga ner i sängen. Jag har läst att man kan få reumatistiska besvär när man har ulcerös colit vilket tydligen är oturligt då såna mediciner försämrar effekten av medicinen man tar för UC. Därför har jag inte nämt något till min läkare, så länge inte smärtan hindrar mig från att leva mitt liv så kan jag stå ut med den.


Nu ska jag ta en cigg och sen ska jag sova, imorgon blir en lång dag med en massa pluggande!!
notis till mig själv; PLUGGA FÖRIHELVETE!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: