Som om det aldrig har hänt..

hejsan

Kategori: Allmänt

jaaaa,
jag har ingen aning om vad jag ska skriva. Har inte mått så himla bra idag, mycket känslor som kommer upp ibland. Det känns bara så tungt ibland att leva men jag vet att jag måste få må dåligt för att veta hur det känns att verkligen mår bra. Som tur är är det inte alltid lika tungt längre som det var för bara lite mer än 2 år sen. Allting börjar ändå att ljusa nu för mig, och jag har mål i mitt liv. Vilket jag inte hade förut, det känns skönt..
**
Jag vet inte vad jag skulle göra utan min Mico, min älskade fina underbara kille. Vi har det faktiskt bra han och jag i vårat förhållande, klart vi har oförsonliga meningsskiljaktigheter ibland. Man kan inte alltid tycka lika om allting.
Hur kul skulle de vara lixom? Det är iallafall ingenting så stort att det blir världens problem.
Igår på lucia hade vi våran årsdag, <3 Min underbara lagade mat åt oss, åh han e så fin <3
hejsvejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: