Som om det aldrig har hänt..

Laugh 'n a half

Kategori: Allmänt

'Coz it's so hard to meet, the eyes that I see.
When I try to open up my heart,
There's something inside me 'n I know it's good.
But understanding is missunderstood
At the end of a smile, there's a laugh 'n a half
'Coz it's so hard to meet, the eyes that I see.
When I try to open up my heart,
There's something inside me 'n I know it's good.
But understanding is missunderstood
At the end of a smile, there's a laugh 'n a half
*
Sitter framför datorn i min lägenhet, känner mig tankspridd. Även fast jag inte riktigt har någon aning om vad som rör sig i mitt huvud. Det känns bara som att det är lite kaos, men det är väl okej att det är så vissa dagar också. Gäller bara att sätta sig och rensa ur det som finns i skallen även om det bara är en massa rappakalja.
Blir väl antagligen lite lugnare då.
Ska försöka få ordning på mig själv nu och fortsätta att städa, blir film lite senare.. finns inget mysigare än när man städat och sedan lägga sig i soffan framför en bra film...
Vi hörs..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: