Som om det aldrig har hänt..

Det här jävla nummret :004777281154

Kategori: Allmänt

Jag tänkte precis att jag skulle sätta mig för att skriva något jävla skit, men kom inte på vad.
När min telefon ringer, och det är samma nummer som terrat mig hela veckan. Så jag tänkte, ja men vad fan det kanske är arbetsförmedlingen eller nåt så jag svarar. Och tro fan att det var dem här marknadsundersökningarna som försöker sälja omega3 till mig, jag lyssnar snällt och försöker avleda artigt genom att skylla på min ulcerös colit.
Och säger att jag måste rådfråga med min läkare först, hon försöker ändå säga att hon vill skicka och om jag inte får ta ja då kan jag ju ge bort dem till någon.
Ja men du, tack så jävla mycket. Hör du inte vad jag säger? Jag vill inte ha!! Sa fan och hans jävla moster.
Det som känns lite eller mycket jobbigt är att om jag söker nummret på internet så finner jag ingenting,
så jag kan inte skicka ett mejl och be dem ta ur mig ur deras system or whatever. Som jag gjorde senast ett nummer trakasserade mig.
Ja.. men dem gör väl bara sitt jobb..
HA
hejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: