Som om det aldrig har hänt..

Det kommer bli bra

Kategori: Allmänt

Hej,
idag var jag på värjan (service center) och prata om studier, kom fram till att jag ändå tänker att gå i skolan.
Blir inget distans, jag hade ställt in mig på att det skulle bli tidiga morgonar och sena eftermiddagar. Och att jag skulle få plugga typ 8 ämnen. HAHA. åh jag var så fel ute.
Det blev 4 ämnen, jag fick välja vilka jag ville börja med.
Det blev:
  • Matematik A
  • Svenska A
  • Engelska A
  • Samhällskunskap A
Kommer endast att ha en tidig morgon då jag börjar klockan 8, sen är det klockan tio förutom fredag då börjar jag 12.45!! haha shit.. Och måndagar då slutar jag 17.00 men jag har 3 timmars håltimme mellan halv 12 och 3. Åh alltså, jag blev så glatt överasskad. :P
Det blir inte en sån jobbig övergång som jag hade trott. Fan vet ni, jag, du, jag kommer klara det här. Jag kommer fan klara det här!
Ett steg framåt, mot mitt mål. Självförsörjande, och ett hus på landet. Jag ska dit, jag lovar.
*
*
och en till sak, imorgon ska jag på Twilight breaking dawn part 1. åh jag är så lycklig hehe :P åh jag är sån nörd! haha
*
*

Bjuder på en bild på lilla Herkku som var med mig på praktiken, här vill han ha min smörgås.♥
Nu har jag lämnat han hos Linn, är alltid mysigt att ha han några dagar, kul för Sky oxå .
ssk

Kommentarer


Kommentera inlägget här: