Som om det aldrig har hänt..

lördag

Kategori: Allmänt

God dag
Precis kollat klart på film, och sedan försökt att väcka min kära pojkvän, och som vanligt vägrar han gå upp.
Aningen störande faktiskt.
Och grannens jävla tvättmaskin dundrar o bullrar så det låter i hela lägenheten,
jag blir så jävla irriterad. Dem klagar på att min hund skäller medans deras tvättmaskin låter så inihelvete att man knappt hör sig själv tänka.
Jag gör ju allt jag kan för att få min hund att vara tyst men va fan gör dem åt sin tvättmaskin. Köp en ny för helvete så blir det tyst.
Kanske blir en tur till åkersstyckebruk idag, får se vad mannen säger. Kanske åker själv annars.
Vad i helvete ska jag hitta på nu då? sitta och sur. nä jag tror inte det.
hejdå

Kommentarer

  • mamma säger:

    jag tycker du ska klaga tillbaka... skriv en lapp eller nåt,,,blir jävla syyyyyr, när jag läser det där,,,

    2011-11-20 | 13:33:57

Kommentera inlägget här: