Som om det aldrig har hänt..

skitsnack och nonsen och en gnutta allvar

Kategori: Allmänt

Här sitter jag mitt i natten, sjuk och eländig. Mannen sover. Hunden med, katterna ligger och myser och snart börjar det väl springas framochtillbaka i hallen som vanligt..
Jag har inte skrivit på ett tag nu, jag har tänkt men jag har ej vetat vad jag ska skriva. Mycket tankar, massa nonsens och skit som man inte ens pallar att skriva ner.
På måndag börjar jag plugga, det var ett tag sen nu.. som jag pluggade alltså. Annars är det väl bara, vad kan det vara, 2-3 år sen som jag gick ut ur gymnasiet utan betyg och på IV. Hade dock inte behövt gå på IV mer än ett år men jag hoppade av både media och hotell&resturang efter någon enstaka månad bara.. När jag gick i media så blev jag sjukskriven för deprission resten av läsåret. På HR så festade jag helt enkelt för mycket så jag pallade tillslut inte ens upp ur sängen för att komma iväg så jag skrev sedan över mig på IV efter ett tag. Först skulle jag bara få en paus från HR och praktisera på min gamla högstadieskola som mattant, (ha ha?) Jag gick dit någon dag innan jag skulle börja och lämnade kockkläderna men sen kom jag aldrig dit. Jag sket i det. Jag orkar inte. Sen efter det så trixades och fixades det och jag börjar på Iv istället och börjar praktisera. aw skit.. nu börjar de här gå för långt jag orkar inte dra min livshistoria. det jag skulle komma fram till var att ja pga skolk och skit ända sedan åkurs 8 så har jag väl inte egenligen pluggat på riktigt på snart 9 år? omg.. Visserligen gick jag ut med G i alla grundämnerna i 9an förutom matematik som jag för övrigt inte har svårt för utan bara har tyckt är trist. Jag fixade mattebetygen genom ett prov som sammanfattade mina kunskaper i IV och blev godkänd.
....
Men hur som helst ska bli kul och intressant , jag känner mig taggad att börja plugga..
godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: