Som om det aldrig har hänt..

Sunday evning..

Kategori: Allmänt

ååh fortfarande sjuuuuk........ men inte så himla farligt längre. MEN min hals gör så äckligt ont, smakar illa gör de också...
Så? ja imorgon börjar jag skolan, fyhelvete vad häftigt :P tror inte jag kommer att sova så bra den här natten. För i natt vakna jag flera gången och trodde att de var dags att gå till skolan, haha.. fast var jobbigt som fan också.. jag ville...bara...sooova... jobbigt när man är sjuk också sover så sjukt dåligt då..
**
*
Har haft ändå en ganska trevlig dag idag, dammsugit lghten och haft lite kaffebesök av Linn&Amila och lilla herkku o linns pappa. Har saknat linn och speciellt amilia jätte mkt nu bara för att dem flyttat till strängnäs, men blir väl lätt så bara för att man vet att de inte är lika lätt att ses nu. Måste ju antingen ha pengar till tåget eller möjlighet till sjuss för att hälsa på. Och det är ju inte alltid man har det. Men när vi slutat röka här så lär man ju ha några slantar till övers för att åka tåg, kostar ju bara 41kr.. samma som ett pkt cigg haha
-
-
ja. snart blir de väl film mys me baby och sova om någon timme..
hejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: